L’equip de voleibol de l’ Escuela del Deporte con Corazón de Nova Acròpolis Barcelona va organitzar una trobada de partits amistosos amb l’associació Trinitat Unió Esportiva. Ambdues entitats, que comparteixen la iniciativa de fomentar l’esport en adults, van promocionar una activitat adreçada a equips de voleibol mixt de nivell no federat. Un total de cinc equips, formats per més de trenta-dos participants, van gaudir del sol i del bon ambient esportiu des de primera hora del matí.
L’equip de l’Escuela del Deporte con Corazón va destacar per l’excel·lent compenetració i el joc en equip, aconseguint vèncer els quatre partits que va disputar obtenint el reconeixement de rivals i públic.
L’activitat va ser un rotund èxit, ja que la majoria dels participants van disputar els seus primers partits de voleibol, la qual cosa els va suposar confrontar uns nervis inicials molt lògics que, a poc a poc, es van dissipar i van deixar pas a jugades més elaborades i vistoses.
Evidència d’això van ser les reaccions postpartit d’integrants de l’equip de l’Escuela del Deporte con Corazón que reflecteixen l’entusiasme viscut: